söndag 23 oktober 2022

Söndagssol!

Mysig promenad med Hamingja och Johan idag! 

Jag har fortfarande rejält ont i höger axel och arm... men nu när jag fått OK att börja använda vänsterarmen igen hoppas jag att smärtan snart ska gå över. De andra i stallet rider lektioner för Sylvia i helgen och det var ju en extra bonus att få träffa dem också vid detta besök i Mariebäck!

Har konstaterat att en fördel med obefintlig kondition är att i princip allt jag gör innebär nyttig konditionsträning - och en skogspromenad med Hamingja går verkligen av för hackor! Men jag ser förstås OERHÖRT mycket fram emot när jag kan börja rida lite mer regelbundet igen, bara min högra axel och arm börjar må lite bättre! Det är också anledningen till att jag ska vara helt sjukskriven ytterligare en vecka. Sedan börjar jag jobba 50 % några veckor - det ser jag verkligen också fram emot!!!

Inga kommentarer: