söndag 2 oktober 2022

Första besöket i stallet!

Så UNDERBART att träffa Hamingja igen!!! Och hon GNÄGGADE när hon såg mig - gissa om det fick mattes glädjetårarna att rinna??!! Det var väldigt känslosamt och en mental utmaning att åka till stallet, för jag har fått flera svimningsattacker där tidigare och på sjukhuset lärde sig hjärnan den hårda vägen att en sådan faktiskt kan innebära livsfara... Men enda sättet att bli av med panikångest är ju att utsätta sig för den - under kontrollerade former. Så det var tryggt att Johan följde med! Och han har ju inga restriktioner för att använda sina armar, så tillsammans kunde vi ta med Hamingja på en liten promenad! Efter detta äventyr var jag utslagen ett par dagar - men det var det värt!!!
 

1 kommentar:

Födkrokan sa...

Hon ser nöjd ut, men kanske lite konfunderad. Vad gör husse här? Ska vi på fjälltur eller räcker det om jag är fotomodell? Hoppas du snart är "Back on track"! Vi kör rehab lunginflammationer och jag känner mig jättebra ända tills jag gör något...
Många kryakram från Marie